Dear CATR members,
 
Elections for the CATR/ACRT Board of Directors for 2022 will take place this February 15th to March 1st 2022. Nominations are sought for a two-year term (2022-2024) for the following positions:
 

  • President
  • Vice President
  • Quebec
  • Alberta and the Territories
  • 2 x Rep-At-Large
  • Unaffiliated Scholar
  • 1X Graduate Student Representative

Members of the Board are responsible for determining the overall direction of the Association. Decisions are made at Board meetings, which typically take place online or by phone 3 to 4 times per year. Members also participate in the Committees of the Association and are expected to contribute to the organization of the annual conference. For more information about each position, please contact the Elections Officer. Nomination forms are at the link at the bottom of this email. You may nominate yourself or another person.

Please email completed nomination forms no later than February 1, 2022 to Matt Jones at: mf.jones@utoronto.ca.

Many thanks, 

Matt Jones
CATR Elections Officer
   
*************************************************************
Chèr(e)s membres de l’ACRT,
            
Les prochaines élections de notre Conseil d’administration se tiendront du 15 février au 1e mars 2022. Chaque poste a un mandat de deux ans (2022-2024). Voici les postes à combler cette année :

  • Président
  • Vice Président
  • Québec
  • Alberta et les Territoires
  • 2 x Membres sans désignation régionale
  • Représentant(e) des chercheurs/chercheuses sans affiliation institutionnelle
  • Représentant des étudiant(e)s des cycles supérieurs


 Les membres du Conseil sont chargé(e)s de déterminer la direction générale de l’Association. Les décisions sont prises lors des réunions du Conseil, qui se tiennent par téléphone ou internet habituellement trois ou quatre fois par année. Les membres du Conseil participent également aux comités de l’Association et à l’organisation de la conférence annuelle. Pour en savoir davantage, veuillez écrire au responsable des élections de l’ACRT.
 
Ci-dessous, les formulaires de mise en candidature. Les personnes intéressées peuvent se proposer elles-mêmes ou être proposées par quelqu’un d’autre.

Veuillez envoyer les mises en candidature au responsable des élections, Matt Jones, à mf.jones@utoronto.ca au plus tard le 1 février 2022.

Cordialement,

Matt Jones
Responsable des élections de l’ACRT